Informacja prasowaPoznań, 7 sierpnia 2017 r.Na upalne dni – mrożona kawa czy herbata?Latem, gdy temperatura sięga 30 stopni Celsjusza, często zastanawiamy się, w jaki sposób najlepiej nawodnić organizm. Szkodliwość
Informacja prasowa20 czerwca 2018, Nowy SączCzerwiec to miesiąc, kiedy na stole królują eleganckie szparagi. Według legendy warzywa te zawdzięczamy królowej Bonie, a w czasach PRL-u ochoczo zajadali się nimi dygnitarze. Zielo
Informacja prasowa20 stycznia 2017Marynaty do mięs na każdą okazjęSmak mięsa w dużej mierze zależy od przypraw, których użyjemy. Większość z nich sprawdza się w przypadku każdego typu mięsa, jednak są i takie, które
Informacja prasowaWarszawa, 2 lipca 2018Czy wiesz, że gotowanie z dziećmi uczy zdrowego odżywiania?Dzieci uwielbiają pomagać w kuchni – nawet jeśli ich zadaniem jest po prostu posypanie potrawy ziołami, czy włożenie
Marka TEEKANNE wciela się w rolę Mikołaja uruchamiając 6 grudnia na swoim profilu na Facebooku świąteczną grę „Memory” z Adamem Małyszem i nowymi, aromatycznymi herbatami TEEKANNE w roli głównej. Internetowa zaba
Informacja prasowaPoznań, 26 lutego 2018 r.Już za miesiąc przywita nas długo oczekiwana wiosna. To doskonały moment, aby zadbać o dietę, która ma znaczący wpływ na nasze zdrowie i wygląd zewnętrzny. Wystarczy zastosować
Informacja dla mediówJak świętować, to tylko z Pepsi! Warszawa, 6 listopada 2020 r.Właśnie startuje świąteczna kampania Pepsi „Jak świętować, to tylko z Pepsi!”. Bohaterami są niebieskie Elfy Pepsi, które w
Informacja prasowaPoznań, 14 marca 2018 r.Wiosna to czas, kiedy na rynku pojawiają się pierwsze warzywa i owoce z polskich upraw. Warto wtedy zaopatrywać się właśnie w te świeże i zrezygnować z ich mrożonych odpowiedników
Zdjęcie Twoje i Twojego kota w samym centrum miasta? To nie fotomontaż! Podejmij 3-tygodniowe wyzwanie „Widoczne zdrowie dziś i jutro” z marką PURINA ONE, zobacz, jak karma PURINA ONE wpływa na wygląd i zachowanie Two
Amica otrzymała tytuł Supermarki stworzonej w Polsce – Superbrands Created in Poland 2013. To kolejne wyróżnienie, które potwierdza siłę marki oraz jej mocną pozycję na polskim rynku, a także w świadomości konsument