Samo zdrowie Wiadomości Branżowe

Co George Clooney i członkowie Klubu Nespresso wożą w walizkach?

Już 19 marca kolejna odsłona kampanii telewizyjnej NespressoNespresso to światowy lider w sektorze kawy porcjowanej. Marka zyskała sobie uznanie kawoszy na całym świecie dzięki szerokiemu portfolio i innowacyjnemu podejściu do

Już 19 marca kolejna odsłona kampanii telewizyjnej Nespresso

Nespresso to światowy lider w sektorze kawy porcjowanej. Marka zyskała sobie uznanie kawoszy na całym świecie dzięki szerokiemu portfolio i innowacyjnemu podejściu do sprzedaży. W ubiegłym roku firma Nespresso po raz pierwszy przeprowadziła w Polsce telewizyjną kampanię reklamową, która tej wiosny będzie miała swoją kolejną odsłonę.

Najnowszy spot, zatytułowany „The Swap” (Zamiana) jest kontynuacją międzynarodowych działań marketingowych marki. Reklama z udziałem jej wieloletniego ambasadora, Georga Clooney’a, została stworzona przez IPG Group (Lowe Paris) przy współpracy z Grantem Heslov’em – wielokrotnie nominowanym do Oskara reżyserem, producentem i scenarzystą.

 „Spot ma na celu pokazanie, że Nespresso oferuje każdemu indywidualny, unikatowy sposób cieszenia się kawą, zależnie od tego, jakie smaki preferuje. George Clooney to postać powszechnie kojarzona z marką, a jego zamiłowanie do wyjątkowej kawy podziela rzesza koneserów na całym świecie.” komentuje Joanna Turczyk, marketing manager Nespresso w Polsce.

W spocie, u boku przystojnego Georga Clooney’a, występuje elegancka Panna Volluto, która przez pomyłkę, zamiast swojego bagażu, zabrała z lotniska walizkę z tajemniczym wyposażeniem, w tym kawą Decaffeinato Intenso, a nie jej ulubioną – Volluto. Kiedy spotykają się w butiku Nespresso, by wymienić walizki, Panna Volluto wyraża zdziwienie, które Clooney – przywykły do wrażenia, jakie robi na fanach – błędnie interpretuje. Nie zdaje sobie sprawy, że piękna kobieta w rzeczywistości jest zaskoczona jego wyborem dotyczącym rodzaju kawy. Ta historia przypomina, że członkowie Klubu Nespresso to osoby z charakterem, wyjątkowi, jak każda z 16 Grands Crus od Nespresso.

George Clooney tak komentuje współpracę z marką: „Zawsze dobrze się bawię podczas kręcenia spotów Nespresso – to wspaniałe, kiedy współpraca z marką przez długi okres czasu daje tyle satysfakcji. Reklamy spotykają się z ciepłym przyjęciem, a tajemnica ich sukcesu kryje się częściowo w żartach na mój temat – tym razem robionych przez czarującą Pannę Volluto.

READ  TEEKANNE „Mint&Honey” - chwila przyjemności i orzeźwienia

Najnowszy spot Nespresso będzie można zobaczyć na antenie największych polskich stacji telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych od 19 marca br. Obejrzeć można go również na oficjalnym kanale marki w serwisie YouTube: http://www.youtube.com/user/nespresso .

 

* * *

Informacja o Nestlé Nespresso SA

Nestlé Nespresso SA jest pionierem i liderem rynku najwyższej jakości porcjowanej kawy premium. Spółka Nespresso z siedzibą w Lozannie, w Szwajcarii, obecna jest w ponad 50 krajach i zatrudnia 5 500 pracowników. W 2010 roku spółka zarządzała globalną siecią sprzedaży detalicznej liczącą 215 butików. Wartość sprzedaży spółki Nespresso w 2010 r. osiągnęła ponad 3 miliardy franków szwajcarskich, a rozwój organiczny spółki osiągnął ponad 20%. Więcej informacji pod adresem: www.nespresso.com/mediacenteri www.nespresso.com/pl.

 

* * *
Kontakt dla prasy:

Agnieszka Zagrajek, Weber Shandwick
tel: + 48 22 210 12 40, e-mail: [email protected]

Joanna Turczyk, Marketing Manager Nespresso Polska
tel: + 48 22 877 46 86, e-mail: [email protected]

 

* * *
Dodatkowe informacje na temat oferty Nespresso dostępne są:

w butiku Nespresso – Warszawa, ul. Nowy Świat 47
godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 10.00-19.00, sobota 10.00-17.00

pod numerem bezpłatnej całodobowej Infolinii: 800 51 52 53

na stronie www: www.nespresso.com/pl

na profilu Nespresso w serwisie Facebook.com: www.facebook.com/Nespresso

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy