Jako zwieńczenie sobotniego obiadu proponujemy dziś ciasto.
Właśnie zbliżają się imieniny Katarzyny w związku z tym …
Kasia, mąka, czekolada, pyszne ciasto zapowiada!
Hej! Kasiu, Katarzynko
Gdzie szukać Cię dziewczynko
Wróżby o Ciebie zapytam
Czekaj – wkrótce zawitam
Bawmy się więc w Katarzyny
Szukajcie chłopaki dziewczyny
Zapytać więc trzeba wróżby
A nuż potrzebne już drużby
Dawno temu w święta Katarzyny, które przypadają pod koniec listopada, organizowano zabawy
i spotkania towarzyskie połączone z ludowymi wróżbami. Szukano wtedy sposobów, by zapewnić sobie powodzenie, przechytrzyć los i choć w części odkryć jego tajemnice. Dzisiaj kostka do pieczenia Kasia przypomina o imieninach Katarzyny
i zapomnianych tradycjach staropolskich związanych z tym wydarzeniem.
Katarzynki to bowiem także święto marki Kasia, która od tego imienia zaczerpnęła swoją nazwę.
Kasia odkurza zatem zapomniane święto i z okazji Katarzynek zaprasza wszystkich
na pieczenie na żywo ciasta czekoladowego „Brownie”.
Po raz pierwszy w historii wydarzenie będzie transmitowane na wielu platformach jednocześnie:
ipla.tv, MojeCiasto.pl, fun page Kasia „Bo to Twoje ciasto!”
(Ipla na TV Samsung Smart TV, telefonach i tabletach działających na systemach operacyjnych Android i iOS).
Start w sobotę, 26-go listopada o godz. 16.00
Wystarczy włączyć internet, przygotować składniki, aby piec razem z Kasią.
Już dzisiaj Kasia zaprasza do wzięcia udziału w konkursach
– nagrody będą cenne, więc warto się skusić i być z nami tego dnia.
Czas oczekiwania na upieczone ciasto umili przedpremierowy odcinek serialu „Pierwsza Miłość”
***
Na wspólne pieczenie zaprasza portal MojeCiasto.pl i Platforma Cyfrowa ipla.tv
Kampanię przygotował dział marketingu Unilever Polska Sp. z o.o. z agencjami Gong i Redefine Sp. z o.o.
Media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction.
Dodatkowych informacji udziela: Daniel Jaworski, Brand Building Manager marki Kasia, tel. (+48) 606 907 615
e-mail: [email protected]
***
Dawno temu Kasia była produkowana i znana tylko w południowej Polsce. W 1993 firma Unilever zmieniła opakowanie Kasi przekształcając markę o zasięgu lokalnym w markę znaną w całej Polsce. Ciekawostką jest to, że od momentu wprowadzenia Kasi na rynek ogólnopolski, szata graficzna opakowania nie została zmieniona. Złote opakowanie Kasi stało się symbolem produktu najwyższej jakości w kategorii tłuszczów i do pieczenia.
Kasia to produkt z długoletnią tradycją na polskim rynku, cieszący się opinią najbardziej znanej marki wśród kostek do pieczenia. Marka jest symbolem udanych, domowych wypieków, która wciąż inspiruje konsumentów do pieczenia dostarczając im pomysły i przepisy na proste i szybkie ciasta. Kasia to produkt wysokiej jakości, przeznaczony do pieczenia ciast, a także do gotowania i smażenia.
Marka Kasia jest liderem sprzedaży z 32,3% udziałem wartościowym w rynku margaryn do pieczenia w Polsce
(dane za okres sierpień 2010 – lipiec 2011; Ĺşródło: Unilever za ACNielsen.
Kostka do pieczenia Kasia jest kupowana przez ponad połowę polskich gospodarstw domowych
(Maj 2010 – Czerwiec 2011; Ĺşródło: Unilever za Gfk)