Samo zdrowie Wiadomości Branżowe

Łomża Export Niefiltrowane: Naturalnie mętne piwo z regionalnego Browaru Łomża

Na rynek trafia pierwsza z tegorocznych nowości produktowych marki Łomża - Łomża Export Niefiltrowane. Piwo niefiltrowane to kolejna propozycja Browarów Regionalnych ŁOMŻA skierowana do konsumentów poszukujących produktów

Na rynek trafia pierwsza z tegorocznych nowości produktowych marki Łomża – Łomża Export Niefiltrowane.

Piwo niefiltrowane to kolejna propozycja Browarów Regionalnych ŁOMŻA skierowana do konsumentów poszukujących produktów różniących się od – podobnych do siebie w zapachu i smaku – piw z największych browarów. Tylko w ubiegłym roku w portfolio marki pojawiły się aż trzy takie nowości – Łomża Export Miodowe, Łomża Export Niepasteryzowane oraz Łomża Export Pszeniczne. Szczególnym sukcesem okazało się piwo miodowe, które bardzo szybko zyskało blisko 10-proc. udział w całości sprzedaży marki Łomża. Dzięki m.in. ciekawym nowościom, marka  Łomża odnotowała w ubiegłym roku rekordową sprzedaż.

Łomża to piwo regionalne. Od takiej marki konsumenci oczekują różnorodności, chcą być zaskakiwani nowymi, ciekawymi propozycjami. Łomża, z jednym z najciekawszych obecnie portfolio na polskim rynku piwa, doskonale spełnia te oczekiwania. Oprócz klasycznych piw jasnych o różnej zawartości ekstraktu i alkoholu, oferuje swoim konsumentom także kilka wariantów piw niepasteryzowanych, piwo miodowe, pszeniczne, a od dziś także niefiltrowane – mówi Maciej Ładwiński, Senior Brand Manager marki Łomża.

Segment piw ciekawych, który kilka lat temu znacząco zmienił wygląd polskiego rynku piwa, ciągle ewoluuje. Jeszcze 2-3 lata temu królowały na nim piwa niepasteryzowane. Wraz z ich upowszechnieniem się – o czym świadczy szeroka dostępność tego piwa w ofercie niemal wszystkich największych producentów – konsumenci zaczęli częściej sięgać po bardziej niszowe wcześniej gatunki piwa – najpierw miodowe, stopniowo również pszeniczne. Takich piw ciągle przybywa, a ich sprzedaż systematycznie wzrasta – wyjaśnia Maciej Ładwiński.

Według przeprowadzonych przez nas badań, jednym z najbardziej interesujących kierunków dla osób poszukujących ciekawych nowości na rynku są właśnie piwa niefiltrowane. Ich naturalna mętność odróżnia je od produktów marek masowych – zawsze doskonale klarownych, czyniąc z piwa niefiltrowanego interesującą propozycję zgodną z bieżącymi tendencjami na rynku, a jednocześnie nie wykraczającą poza standardy kategorii – dodaje Maciej Ładwiński. – Łomża Export Niefiltrowane to najciekawszy obecnie wariant produktowy w ogólnopolskiej rodzinie Łomży. Jesteśmy przekonani, że ciekawa nowość pod silnie rozpoznawalnym brandem, atrakcyjne opakowanie, przystępna cena i silne wsparcie reklamowe pozwolą przybliżyć ten gatunek piwa szerokiemu gronu konsumentów.

Łomża Export Niefiltrowane otrzyma bardzo silne wsparcie marketingowe. Pojawi się m.in. w telewizyjnym spocie reklamowym, będzie też bohaterem silnej kampanii na nośnikach reklamy  zewnętrznej w Warszawie i na rynku macierzystym Łomży (Polska północno-wschodnia) oraz zasięgowej kampanii internetowej na głównych stronach największych portali. Reklamy z wizerunkiem nowego produktu pojawią się też w prasie handlowej oraz na materiałach POS w wybranych sieciach handlowych.

READ  Kuchnia na Sylwestra i Nowy Rok

Łomża Export Niefiltrowane to piwo jasne, niefiltrowane, o zawartości alkoholu 5,7% obj., pasteryzowane, dostępne w półlitrowej butelce bezzwrotnej.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy