Znana od lat przyprawa MAGGI teraz zaskoczy konsumentów nowym zamknięciem butelki. Żeby ją otworzyć nie trzeba już będzie odcinać końcówki plastikowej zatyczki. Nowe zamknięcie z klapką umożliwi łatwe otwieranie i wielokrotne, szczelne zamykanie produktu.
Ta zmiana z pewnością spodoba się wszystkim miłośnikom MAGGI. Nowa klapka ułatwia przechowywanie – dzięki niej przyprawa nie tylko się nie rozleje, ale też nie ulotni się jej aromat. Co więcej, nic niepożądanego nie dostanie się do środka, a produkt pozostanie świeży na dłużej. Nowe zamknięcie posiada dozownik, który ułatwia użytkowanie produktu. Wysoka jakość tworzywa, z jakiego wykonane jest opakowanie, zapewnia trwałe, dobre użytkowanie. Zmianom uległa również etykieta znajdująca się na butelce – dzięki delikatnym modyfikacjom wygląda teraz nowocześniej.
Jednocześnie, sprawdzona i lubiana receptura MAGGI pozostaje bez zmian. Już kilka kropel przyprawy wystarczy, żeby każda potrawa miała głęboki, wyrazisty smak i aromat.
MAGGI to ikona i niekwestionowany lider kategorii przypraw w płynie. Chcemy dalej budować siłę marki i umacniać jej pozycję rynkową. Wierzymy, że nowoczesne i praktyczne zamknięcie oraz odświeżona grafika etykiety nam w tym pomogą – wyjaśnia Gabriela Wielgosz, Product Manager kategorii przypraw w Nestlé Polska.
MAGGI to jeden z najbardziej uniwersalnych dodatków do potraw, dostępny na rynku już od 1886 roku! Doskonale nadaje się do zup, sałatek, ryb, sosów, dań mięsnych, pierogów, a nawet koktajli warzywnych.
Produkty z nowym zamknięciem z klapką są już dostępne w sklepach. Ich cena to około 2,90 zł za MAGGI 200g oraz 9,30 zł za 960g.