Pierwszy kartonik z zakrętką w segmencie napojów dla dzieci
– Nowe napoje i nektary Leon w opakowaniach Tetra BrikÂŽ Aseptic Edge o pojemności 200 ml
Od czerwca 2015 r. nowa linia produktów pod marką Leon firmy Hortex jest dostępna w nowym opakowaniu – kartonie Tetra BrikÂŽ Aseptic Edge o pojemności 200 ml z wygodnym zamknięciem HeliCap⢠23. Jest to pierwszy na polskim rynku soków, nektarów i napojów produkt w opakowaniu kartonowym o małej pojemności z zakrętką.
„Wprowadzenie Tetra BrikÂŽ Aseptic Edge o pojemności 200 ml z zamknięciem HeliCap⢠otwiera nowe możliwości w kategorii soków, nektarów i napojów. Kształt opakowania oraz zakrętka pozwalają na bardzo komfortowe spożywanie napoju bezpośrednio z kartonu. Dzięki niej możliwe jest też wielokrotne zamykanie opakowania” – powiedziała Aleksandra Jędrzejewska, dyrektor marketingu Tetra Pak na rynek polski, czeski, słowacki i węgierski.
Nachylona górna ścianka Tetra BrikÂŽ Aseptic Edge, nadająca kartonikowi zupełnie nowy wygląd, to cecha wyróżniająca opakowanie na sklepowej półce oraz dająca producentom żywności nowe możliwości w zakresie brandingu produktu. Kształt opakowania jest wyjątkowo ergonomiczny, co w połączeniu z wygodnym zamknięciem sprawia, że karton Tetra BrikÂŽ Aseptic jest atrakcyjny i poręczny. Zakrętka pozwala na łatwe, sprawne i szybkie nalewanie oraz spożywanie produktu bezpośrednio z kartonu. Dzięki niej kartonik można wielokrotnie otworzyć i zamknąć, tym samym wygodnie korzystać z produktu poza domem – na spacerze, placu zabaw, w szkole czy podróży.
Nowa linia produktów Leon obejmuje sześć smaków w trzech funkcjonalnych formułach: mocne kości – wapń i witamina D (smaki: jabłka, brzoskwinie i pomarańcze oraz jabłka, truskawki i jagody), rozwój – żelazo i witamina C (smaki: jabłka, truskawki i wiśnie oraz jabłka, mango i gruszki) oraz odporność – witamina C (smaki: jabłka, banany i cytryny z miodem oraz jabłka, maliny i cytryny z miodem).
Karton Tetra BrikÂŽ Aseptic Edge został uhonorowany wieloma nagrodami, np.: World Star Packaging Award 2014, nagrodą „Hit 2011” przyznawaną przez sieci handlowe, „Package of the Year 2010” przyznaną przez German Museum of Packaging oraz „Product of the Year 2010” i „Product of the Year 2011” od magazynu handlowego Lebensmittel Praxis. Opakowanie posiada też oficjalny certyfikat Szwedzkiego Towarzystwa Reumatologicznego (SRA), przyznany mu w 2011 roku.
###
O FIRMIE TETRA PAK
Tetra Pak to światowy lider w zakresie przetwarzania i pakowania żywności. W ścisłej współpracy z naszymi klientami oraz dostawcami, dostarczamy bezpieczne, innowacyjne oraz przyjazne środowisku produkty, które każdego dnia zaspokajają potrzeby setek milionów ludzi w ponad 170 krajach na całym świecie. Firma zatrudnia 23 tysiące osób w swoich 80 oddziałach. Wierzymy w odpowiedzialne podejście do roli lidera branży oraz ideę zrównoważonego rozwoju w biznesie. Nasze motto „CHRONI TO, CO DOBRE” odzwierciedla dążenia Tetra Pak do tego, aby żywność była bezpieczna.
Tetra Pak zarejestrował oddział w Polsce 29 marca 1990 roku, jednak pierwsza linia opakowaniowa Tetra Pak ruszyła rok wcześniej w zakładach Hortex w Przysusze. W krótkim czasie Tetra Pak stał się liderem wśród dostawców kartonowych opakowań do płynnej żywności w Polsce i przyczynił się do rozwoju nowych segmentów rynku produktów spożywczych, takich jak mleko UHT czy soki owocowe. W Polsce działa obecnie ponad 100 linii pakujących dostarczonych przez Tetra Pak. Firma oferuje kompletne linie technologiczne do produkcji mleka, przetworów mlecznych, soków i napojów owocowych i warzywnych oraz przetworów owocowo-warzywnych. W Polsce firma zatrudnia około 100 pracowników.
Więcej informacji na temat Tetra Pak dostępnych jest na stronie www.tetrapak.pl