Samo zdrowie Wiadomości Branżowe

Przemek Saleta ambasadorem marki Rm1

Już 23 lutego walka  Przemka Salety z Andrzejem Gołotą. Koniec kariery sportowej obu pięściarzy, ale początek nowych wyzwań dla Salety. Mistrz Polski i Europy w boksie i kick-boxingu został ambasadorem marki Rm1, działającej w branży e-papierosów. Saleta przygotowuje się do walki niezwykle intensywnie. W grudniu ub. r. pozytywnie przeszedł testy wydolnościowe, a niedawno zakończył serię specjalnych treningów w Krynicy Zdrój. Dobra forma przyda się po zakończeniu kariery sportowej, ponieważ czekają na niego nowe wyzwania.W styczniu br. Saleta podpisał kontrakt z firmą Rm1, a kampania reklamowa ruszy już na początku marca. Umowę zawarto na rok, jednak strony nie wykluczają przedłużenia współpracy. O wyborze Przemka Salety na ambasadora marki zadecydował wyrazisty wizerunek medialny boksera oraz jego niezłomność w osiąganiu kolejnych  sukcesów.- Przemek Saleta to nie tylko utytułowany sportowiec, ale przede wszystkim silna osobowość, co ma przełożenie na rozpoznawalność boksera. Jesteśmy przekonani, że twardy charakter Przemka idealnie pasuje do naszych produktów -  mówi Piotr Milcarz, właściciel marki Rm1.Wizerunek

Teaser

Już 23 lutego walka  Przemka Salety z Andrzejem Gołotą. Koniec kariery sportowej obu pięściarzy, ale początek nowych wyzwań dla Salety. Mistrz Polski i Europy w boksie i kick-boxingu został ambasadorem marki Rm1, działającej w branży e-papierosów.

Saleta przygotowuje się do walki niezwykle intensywnie. W grudniu ub. r. pozytywnie przeszedł testy wydolnościowe, a niedawno zakończył serię specjalnych treningów w Krynicy Zdrój. Dobra forma przyda się po zakończeniu kariery sportowej, ponieważ czekają na niego nowe wyzwania.

W styczniu br. Saleta podpisał kontrakt z firmą Rm1, a kampania reklamowa ruszy już na początku marca. Umowę zawarto na rok, jednak strony nie wykluczają przedłużenia współpracy. O wyborze Przemka Salety na ambasadora marki zadecydował wyrazisty wizerunek medialny boksera oraz jego niezłomność w osiąganiu kolejnych  sukcesów.

Przemek Saleta to nie tylko utytułowany sportowiec, ale przede wszystkim silna osobowość, co ma przełożenie na rozpoznawalność boksera. Jesteśmy przekonani, że twardy charakter Przemka idealnie pasuje do naszych produktów –  mówi Piotr Milcarz, właściciel marki Rm1.

Wizerunek pięściarza zostanie wykorzystany w kampanii reklamowej. Natomiast dla fanów Przemka marka Rm1 szykuje niespodziankę w mediach społecznościowych.

Nie będę ściemniałâ€Ś choć jestem sportowcem, ulegam czasami słabościom, w końcu jestem tylko człowiekiem. Nie jest tajemnicą, że jestem e-palaczem. Wiadomo, że kontrakt to jedno, ale ja korzystam z produktów Rm1 od dawna – dodaje Przemek Saleta.

Przedsiębiorstwo Rm1 działa w branży e-papierosów (elektroniczne urządzenia służące do podawania niewielkich ilości nikotyny metodą inhalacji) od 2009 roku. Jest partnerem handlowym firmy Hangsen, największego producenta e-liquidów (wkładów do e-papierosów). Rm1 sprzedaje produkty za pośrednictwem sklepu internetowego oraz sieci stacjonarnej dystrybucji. Umowa z Przemkiem Saletą jest pierwszym tego typu kontraktem reklamowym w historii firmy. Jak podkreślają przedstawiciele Rm1, to ważny krok w rozwoju przedsiębiorstwa.

READ  Kobiety, do dzieła! Zadbajcie o siebie nie tylko 8 marca!