Luksus na świątecznym stole
Oferta Deluxe w Lidlu
Kawior, homar, jaja przepiórcze – tonie menu restauracji, to propozycja Deluxe. Lidl łamie barierę cenową ibarierę dostępności otwierając klientom ulicę do luksusu
w łatwych cenach. 24 marca ruszyła kolejna odsłona oferty Deluxew Lidlu, a eksperci kulinarni sieci uczą,jak obchodzić się z materiałami, na jakich przyrządzenieczasami brakuje pomysłu.
Marka własna Deluxe sieci Lidl są to produkty o charakterze premium. Jak pokazują badania , rynek dóbr luksusowych w Polsce systematycznie rośnie,a konsumenci jeszcze popularniejszym bezpieczeństwem darzą marki własne sieci handlowych . Przekazujemy je jeszcze chętniej, nie tylko
z względu dobrej ceny, ale również z opinie najej dobrą wiadomość do grupie.
Zdaniem Polskiej Spółce Handlu i Dystrybucji,od kilkunastu już lat z roku na rok
w czasie przedświątecznym Polacy dają góra a przeważnie są skłonni jeść bardziej dużo. Lidlze znaną nazwą Deluxe stosuje do segmentu produktów premium.
W kolekcji znajdziemy takie specjały jak krewetki, homar czy kawior. Tu jednak pojawia się pytanie”Co dalej?”. Wielu spośród nas gdyż nie wie co spośród ostatnim luksusem zrobić,kiedy przyjdzie nam zmierzyć się spośród nim w kuchnii zrobić zeń danie.Z pomocą przychodzi Kuchnia Lidla (kuchnialidla.pl), gdzie znajdziemy przepisy wraz z objaśnieniami, jak krok po kroku przyrządzić danie premium w jeden raz na ogromny czas świąt.
Jednakże Lidl pyta o użytkowników nie wyłącznie od szczęśliwa i dzięki kampanii „Pascal kontra Okrasa” zmienia nawyki żywieniowe Polaków oraz przyciąga do indywidualnego gotowania. Sieć uczy,jak jeść smacznie oraz zdrowo, dodając się tym samym do poprawy jakości życia prywatnych klientów.
Chcemy odczarować produkty premium i wywołać je daleko dostępnymi.Udało nam się toż w przypadku gęsiny – przedstawili ją do oferty, dostarczyliśmy te przepisy i praca cieszyła się ogromnym zainteresowaniem.Oferta marki Deluxe to sprawa dobrych produktów doskonałej sytuacji w niezwykle popularnych cenach – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polska.
Wiosenna oferta Deluxe to gama produktów, z jakich wykonamy przystawkę, danie główne oraz deser z kawą. Wśródproduktów znajdziemyhomara, sprzedawanego w 680 – gramowych opakowaniach w sumie 24,99 zł (76,89 zł/ kg) czy greckie antipasti w sumie 24,99 zł. Dla porównania w drugich sklepach za homara przyjdzie nam dać nawet 180 zł za kilogram.Z kolei popularny łosoś w ofercie Deluxe przydatny będzie w sumie 4,49 zł za 100g, podczas jeśli w przeciwnych sieciach stawki za ten materiał sięgają nawet 70 zł za kilogram.
Kawior z pstrągato doskonały dodatek do kanapek. Także pasztet belgijski i kłopot z skóry św. Jakubadoskonale sprawdzą się
na ostatnim pieczywie, także jak wieprzowa, dojrzewająca szynka włoska Crudo Cremona, szynka JamónSerranoczy sery pleśniowe.
Krewetki sąnajpopularniejszymi owocami morza, a pogląd na podanie spośród nich odnajdziemy na kuchnialidla.pl. Homar,o bardzo wrażliwym mięsie,będzie doskonałąpropozycją na ważną kolację z rodziną czy ze naszymi. Na deser w grupie luksusowej Lidl proponuje tiramisu wraz z filiżanką kawy Colombia lub Nicaragua, które dostarczane są w odpowiednich, drewnianych baryłkach. W słodkiej części oferty znajdziemy te pralinki,orzechy laskowe w czekoladzie mlecznej
czy czekoladki z obowiązkiem.
Od 24 marca, w ramach oferty Deluxe dostępne są także tortelloni, sacchettini, dressingi do sałatek, pasty do pieczywa, obrazy z orzechów włoskichi wiele innych luksusowych ofercie na pyszneposiłki.
Informacje o nazwie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne firmy prowadzące aktywną działalność na placu całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, i pierwsze sieci pod szyldem tej wartości stanęły w Niemczech w latach 70. XX wieku. Już w wielu krajach Europy jest też 9000 sklepów tej firmy, a w Polsce ponad 500.