Skip to content
wtorek, 9 września, 2025
Latest:
  • Jesienna chandra? Zjedz kaszę na poprawę humoru!
  • Jak jeść lżej, a nadal smacznie? Lato w kuchni
  • 22 sierpnia – międzynarodowy dzień bułeczek bao, czyli święto azjatyckiej kuchni
  • 5 pytań o nabiał, które zawsze chciałeś zadać
  • Jak wspierać karmiące mamy? Oto jest pytanie!
Przejmij scenę razem z Rockstar

Koperek

Aktualności i wiadomości prasowe: przyprawy orientalne, dodatki, sosy, smaki kuchni

  • koperek.pl
  • Dania gotowe
  • Napoje
    • Herabta
    • Kawa
  • Przepisy
  • Produkty
  • Samo zdrowie
  • Żywność
  • Aktualności
Napoje energetyczne

Przejmij scenę razem z Rockstar

Opublikowano 4 lata temu: 12 kwietnia, 202121 kwietnia, 2021 koperek.pl Przeczytasz w: 4 minut/y
https://www.koperek.pl/ › Napoje energetyczne
Przejmij scenę razem z Rockstar
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią

Przejmij scenę razem z Rockstar
Warszawa, 21 kwietnia 2021 roku

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

Rozmowy z konsumentami z całego świata pozwoliły sformułować nową opowieść o marce Rockstar Energy Drink – to napój dla wszystkich, którzy nie boją się ciężkiej pracy, ponieważ dzięki niej są w stanie osiągnąć sukces. Składniki zawarte w Rockstar Energy Drink zapewniają energię, która motywuje do dalszych działań – nieważne, czy chodzi o wysiłek fizyczny, umysłowy, prace kreatywne, czy e-sport, ponieważ celem jest włożenie we wszystkie podejmowane działania 100% siebie i uzyskanie najlepszych rezultatów. Nowe hasło: „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób typowy dla charakteru marki komunikuje wszystkie te wartości.

– Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink – dodała Dorota Surmaczyńska.

Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (dostępnym w pojemnościach 250 ml i 500 ml), to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance (500 ml oraz 250 ml), Rockstar Juiced El Mango (500 ml), Rockstar Juiced Passionfrutas (500 ml), Rockstar Punched Cotton Candy (250 ml) oraz Rockstar Punched Raspberry (250 ml). Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.

Wsparciem dla nowej strategii marki jest szeroko zakrojona kampania, która obejmuje m.in. spoty, które ukazują codzienny trud bohaterów w drodze na sam szczyt, ale też mniejsze wygrane w drodze do realizacji własnych marzeń czy codziennych celów. Wśród bohaterów znajdują się pracownicy biurowi, domowi twórcy muzyki, a także zaangażowani gracze komputerowi. Kampania zakłada szerokie działania digitalowe, współpracę z influencerami, jak również działania promocyjne w sklepach. Marka prowadzić będzie ponadto samplingi konsumenckie w wybranych lokalizacjach.

– „Jeśli chcesz coś zrobić dobrze, musisz wziąć sprawy w swoje ręce i przejąć dowodzenie” – podpowiada konsumentom Rockstar. Nasza kampania odwołuje się do tego przekazu, pokazując w materiałach reklamowych trud codzienności, ale też zaangażowanie i pasję. Bez względu na to, czy spędzamy wiele czasu na pracy biurowej, grając w gry komputerowe, czy tworząc w domowym studio wyjątkową muzykę, wszyscy potrzebujemy dodatkowej energii, aby móc realizować nasze cele i pasje – powiedziała Agnieszka Żałopa, starszy kierownik marki.

Za lokalizację strategii i spotów reklamowych odpowiada agencja Przestrzeń, dodatkowo odpowiadając za przygotowanie dedykowanych formatów digitalowych. Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Bezpośredni link:
Przejmij scenę razem z Rockstar https://www.koperek.pl/przejmij-scene-razem-z-rockstar

#rockstar energy drink 500ml #rockstar energy drink target market #rockstar energy drink usa #rockstar energy drink guitar #rockstar energy drink 300mg caffeine #rockstar energy drink zero carb calories
  • ← Czy w wersji bez glutenu słodkości mogą być równie smaczne? Pyszne bezglutenowe przekąski
  • Pomysły na potreningową regenerację →
Ciekawe artykuły

Zdrowe śniadania na dobry start

Zdrowe śniadania na dobry start
Zdrowe śniadania na dobry start Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Ile razy słyszeliście to hasło nawołujące do jedzenia śniadań? Kilka, kilkanaście, kilkaset? To dobrze, bo […]

Ernst & Young: Rośnie sprzedaż dóbr luksusowych

W wynikach finansowych producentów dóbr luksusowych i kosmetyków nie widać kryzysu. W 2011 roku sprzedaż 21 największych firm z tej branży wzrosła średnio o 10,4%. Eksperci firmy doradczej Ernst & Young przewidują, że ś

Co kupić? Jak kupić?

Chyba już od początku świata ludzie wymieniali się opiniami na różne tematy. Dziś oczywiście robią to inaczej i częściej, bo zmieniły się warunki, w jakich żyje c

Sekretny świat rodzynek

Informacja prasowa Warszawa, 7 września 2016 Sekretny świat rodzynek Sekretny świat rodzynek zachwyca od wieków. Jego miłośnikami są wielbiciele podróży, poznawania nowych smaków, kulinarnych eksperymentów. […]

Sprawdzone sposoby na upały

Informacja prasowa Poznań, 1 sierpnia 2018 r. Kiedy temperatura za oknem staje się coraz wyższa, szukamy ukojenia w skąpych strojach i zimnych napojach. Nie jest […]

Gorący Kubek Knorr to Superbrand

Gorący Kubek Knorr to marka wyjątkowa na polskim rynku. Potwierdza to przyznany przez konsumentów i ekspertów tytuł Superbrand 2012. Rada Marek, czyli niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu

To był rok wina w Polsce

Mijający rok upłynął w Polsce pod znakiem wyborów, unijnej prezydencji, przygotowań do Euro 2012 i… wina. Jak się okazuje, Polacy zaczynają coraz bardziej doceniać ten trunek i to z wielu różnych powod&oac

ZIEMNIACZANE KULECZKI

Marco Ghia, szef Akademii Kulinarnej Whirlpool, ekspert kuchni włoskiej i mistrz kulinarnego recyklingu, podpowiada jak sprytnie wykorzystać resztki jedzenia, by nie zmarnował się ani okruszek. […]

Rola śniadania w diecie dzieci i dorosłych

Warszawa, 17 czerwca 2015 r. Dr Aneta Górska-Kot o roli śniadania w diecie dzieci i dorosłych. 96% badanych deklaruje, że w ich domu regularnie jada […]

Jaką czarną herbatę wybrać, aby cieszyć się najlepszą jakością?

Jaką czarną herbatę wybrać, aby cieszyć się najlepszą jakością?
Informacja prasowa Poznań, 20 marca 2019 r. Jaką czarną herbatę wybrać, aby cieszyć się najlepszą jakością? Czarna herbata to jeden z najbardziej popularnych napojów na […]
Wrzesień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« Paź    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
https://www koperek pl/b/tzatziki-ania-starmach/, www koperek pl, sos myśliwski magdy gessler, czy chleb kukurydziany jest zdrowy, chleb kukurydziany czy jest zdrowy, sos koperkowy magdy gessler, ogorki kiszone, napary z rumianku, polny garnek letni przepis magdy gessler, chleb kukurydziany właściwości
golonka magdy gessler przepis, marchew w sloikach, orkisz wikipedia, jak zaprawić marchew na zimę, vinegret magdy gessler, gulasz węgierski magda gessler, magda gessler, przetwory na zime, marynaty do mięs magdy gessler, pieczenie chleba w piekarniku
Tagi
BIZNESdladzijakjakojestnanieOchrona środowiskaodorazpodponadRolnictwosmakspostaktymWielkanocwww
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.